nuffnang

Monday, August 15, 2011

pen Dan kertas?


.ok.
aku suke menconteng
lagi-lagi masa dalam kelas
kalau nampak aku concentrate lain macam kat buku
sah aku tengah menconteng buku tu
ha-ha-ha
member aku semua dok suggest aku jadi kartunis
tapi aku tak nak
pasal
nak jadi kartunis 
kepala otak kena jadi geliga kreatif
dan aku tak mungkin mampu
tapi
kekadang teringin jugak
so
untuk melampiaskan keinginan aku tu
(melampiaskan??)
err..
(memenuhi kot)
jadi untuk memenuhi impian aku
aku kartun-kartun dalam blog ajelah
heh
tapi aku tak sure ada orang nak bace..
takpe-takpe
aku je yang bace

*oh ye*
aku lupa tujuan aku sebenarnya
erm.. Pen&Kertas
kenapa Pen&Kertas
sebab aku memang pantang jumpa pen dengan kertas
memang akan aku vandalise kertas tu 
dengan bantuan pen yang ada dalam tangan
ha-ha-ha







nyaw!!!!
aku suke gila kat kucing
macam nak picit-picit je







No comments:

Post a Comment