nuffnang

Saturday, December 1, 2012

aktiviti dirumah

Assalamualaikum...wbt...

fuuuuhhhh....
debu tebal sepuluh inci!
lama page ni terbiar... kesian..

memandangkan status aku sekarang adalah
penganggur bertauliah....
duduk rumah tanpa melakukan sebarang aktiviti...
sampai bosan tahap maksimas.
aku kembali kepada xtvt yang telah lama aku tak buat...
biasalah.. menconteng...

macam kat bawah ni.....
                                                             

...ha!.. ni lah dia xtvt aku kat rumah..
terperuk dalam bilik...
menghadap netbuk kecil molek ni..
ape lagi...
tgk korean entertainment industry ler...
tp aku tgk k-drama, k-movie and running man je.. haha
sambil tu berkepit dgn kucing aku..nyeheheh..
mak bapak aku pun selalu bising...
tapi ape boleh buat...
memang aku gemar bersosial dengan netbuk n kucing saje. HaHaHa


..kekadang dah penat hadap netbuk..
aku jenguk kucing aku... ape dia buat..
eh? dari tadi tak siap2 menjilat badan??
dalam 24 jam sehari aku hadap kucing aku ni...boleh kate 12 jam aku nampak dia menjilat badannya saje!. menyampah.
kalau aku usik badan dia... dia jilat pulak tempat yang kena usik tu.
LAGI LA MENYAMPAH !! <-- aku taktahu lah kenape tanda seru dia gitu>
haha...
maka  kekadang   selalulah timbul kejahatan di minda!!
HE.HE.HE


hahaha...
hambek kau.
tak sudah2 menjilat badan..
:
:
:

******




No comments:

Post a Comment